Ogłoszenia

wave
dodano: 29 marca 2020 Aktualności ogólne Ogłoszenia

UWAGA RODZICE!

Kochani Rodzice, od dziś są dostępne wyliczone
za miesiąc marzec odpłatności za przedszkole.
Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem
telefonu 943180251
lub za pośrednictwem poczty e-mail:
sekretariat@przedszkole.biesiekierz.pl.

Po wysłaniu wiadomości na w/w email wpisując w temacie „odpłatność” otrzymacie Państwo na swój email wysokość kwoty do uregulowania.

Pozdrawiam
Agnieszka Kolanowska

dyrektor
Przedszkole Gminne w Parnowie

dodano: 25 marca 2020 Ogłoszenia

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/PGP/2020

z dnia 25 marca 2020 r.

w trybie art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.0.1843)

na usługę przygotowania i dostarczania posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Gminnego w Parnowie w terminie od 1.09.2020 r. do 31.08.2021 r., z możliwością kontynuacji umowy.

Kod CPV:

55520000-1 Usługi dostarczania posiłków

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Przedszkole Gminne w Parnowie
Parnowo 26
76-039 Parnowo
NIP:4990527492
Tel: 943180251
e-mail: sekretariat@przedszkole.biesiekierz.pl
www.przedszkole-biesiekierz.pl

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i dostarczania posiłków dla 120 dzieci uczęszczających do Przedszkola Gminnego w Parnowie , w terminie od września 2020 r. do 31 sierpnia 2021 r.
Usługa obejmuje realizację usługi cateringowej polegającej na przygotowaniu i dostarczeniudo przedszkola 2 posiłków wraz z napojami dla maksymalnie 120 dzieci, w wieku od 2,5 roku do 7 lat.
Posiłki obejmują: zupa, drugie danie + napój

III. Warunki dotyczące jakości i ilości przygotowywanych posiłków:

  1. Produkty w dziennym jadłospisie muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane                w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016r., poz. 1154)    oraz tabelami kalorycznymi dostosowanymi do wieku dzieci zawartego w zapytaniu ofertowym.
  2. Obiad:
    zupa: gramatura nie mniej niż 250 ml kaloryczność,
    drugie danie: gramatura nie mniej niż 300 gram i kaloryczność
    kompot owocowy: gramatura nie mniej niż 150 ml na jedno dziecko.
  3. Jadłospis powinien być urozmaicony; rodzaj potrawy nie może powtarzać się w ciągu jednej dekady ( 10 dni);
    • w tygodniu powinien być dostarczany co najmniej 4 razy obiad z drugim daniem mięsnym lub rybnym wraz z surówką;
  4. Każdy posiłek powinien zawierać produkty będące źródłem białka zwierzęcego (mięso wieprzowe               i wołowe, drób, ryby lub nabiał) uzupełnione o produkty będące źródłem białka roślinnego (jarzyny, surówki, sałatki, owoce) oraz ziemniaki (zamiennie kaszę, ryż, makaron).
  5. Potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowywane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych – konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych;
  6. W jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone;
    • do przygotowywania posiłków zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych, dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli;
    • zupy powinny być sporządzane na wywarze warzywno – mięsnym lub warzywnym, posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów.
    • napoje: woda mineralna niegazowana, sok naturalny, kompot 0,5 l/ dziecko
  7. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia min. 10-dniowego jadłospisu, zawierającego m.in. informacje o wartości kalorycznej posiłków, na 7 dni przed pierwszym dniem dostawy i każdym następnym okresem żywienia, w celu akceptacji przez Dyrektora Przedszkola. Zamawiający w terminie do 3 dni naniesie ewentualne poprawki, które Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić.
  8. Posiłki będą przygotowywane przez osoby posiadające zaświadczenie lekarskie z badań przeprowadzonych do celów sanitarno-epidemiologicznych w zakładzie spełniającym wymagania higieniczno-sanitarne dla zakładów produkcyjnych lub wprowadzających do obrotu posiłki, środki spożywcze.

IV. Warunki dotyczące transportu posiłków:

  1. Wykonawca dostarcza posiłki własnym transportem (samochód spełniający wymogi sanitarno-techniczne do przewozu żywności).
  2. Transport posiłków powinien odbywać się w pojemnikach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać posiłki w godzinach ustalonych pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
  3. Na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek odbierania pojemników oraz ich mycia i wyparzania.
  4. Na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek odbioru resztek w zamkniętym, sterylnym pojemniku. Odbiór resztek powinien odbywać się codziennie.
  5. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania z każdego dnia próbek żywnościowych zgodnie z obwiązującymi przepisami prawa.
  6. Dystrybucją posiłków zajmować się będą pracownicy Zamawiającego.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w zakresie zgodności dostarczonych posiłków z wymogami Zamawiającego pod względem wagowym i podtrzymania odpowiedniej temperatury dostarczanych posiłków:
    • zupy – temperatura 75 °C (+/-3°C)
    • II danie – temperatura 65°C (+/-3°C).

V. W ramach zamówienia Oferent będzie zobowiązany do:

  1. Świadczenia usług cateringowych wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. nr 171 poz. 1125 ze zm.),
  2. Do przestrzegania norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności,
  3. Świadczenia usługi zgodnie z normami HACCP i zaleceniami SANEPID-u,
  4. Przy planowaniu posiłków należy uwzględniać zalecaną wartość energetyczną oraz uwzględniać normy produktów każdej z grup wiekowych.
  5. Oferent zobowiązany jest do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci, zgodnie z informacją otrzymaną od Zamawiającego (np. posiłki z zaleceniami diety bezmlecznej, bezglutenowej, wegeteriańskiej, cukrzycowej uwzględnienie indywidualnych potrzeb alergików).
  6. Ilość wydawanych posiłków uzależniona będzie od frekwencji dzieci w Przedszkolu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dzieci i ilości dostarczanych posiłków zgodnie z rzeczywistą potrzebą.
  7. Wykonawca wystawiać będzie faktury/rachunek za każdy miesiąc, zgodnie z dostarczaną liczbą posiłków na podstawie przedłożonego do akceptacji Zamawiającemu załącznika, określającego liczbę dzieci dla których zamówiono i dostarczono konkretne posiłki w każdym dniu.
  8. Zamawiający będzie zamawiał posiłki każdego dnia do godziny 8.40.

VI. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin:

Termin wykonania zamówienia to: od wrzesień 2020 r. do 31.08.2021 r., z możliwością kontynuowania umowy, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy (ustawowo) lub dni dodatkowo wolnych od zajęć w przedszkolach oraz 1 miesięcznej przerwy wakacyjnej.

Miejsce:

Przedszkole Gminne w Parnowie, Parnowo 26, 76-039 Parnowo, gm. Biesiekierz, powiat: koszaliński.

VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

  1. O zamówienie mogą ubiegać się firmy, które posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. posiadają aktualne zezwolenia Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej stwierdzające spełnienie wymagań higieniczno-zdrowotnych do żywienia zbiorowego oraz możliwości prowadzenia cateringu.
  2. W celu sprawdzenia kwalifikowalności Oferenta wymagany będzie dokument poświadczający posiadanie uprawnień o których mowa w punkcie 1.

VIII. WARUNKI ZMIANY UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU POSTĘPOWANIA

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub wynikły z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiany mogą dotyczyć: terminu obowiązywania umowy, harmonogramu dostarczania posiłków, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. O zmianach Zamawiający powiadomi Wykonawcę w terminie nie późniejszym niż 7 dni kalendarzowych.

IX. INFORMACJA NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA

Zamawiający nie może udzielać zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą polegające w szczególności na:

  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik części cywilnej lub spółki osobowej
  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa   w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

X. WALUTA, W JAKIEJ BĘDĄ PROWADZONE ROZLICZENIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA – PLN

XI.KRYTERIA OCENY OFERT I WYBORU WYKONAWCY

Prawidłowo przygotowana oferta sprawdzana i weryfikowana będzie zgodnie z następującymi kryteriami:

  • C- Cena: 80% (maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów -80)
  • S – Standard: 20% (maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów – 20)

Łączna ilość możliwych do uzyskania punktów: 100 (100%)
Właściwa dla każdej oferty liczba punktów (P) będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:

P= C+S

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyskała największą liczbę punktów.

XII. OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERTY

a. Cena

C= (Cm /Cb)*80
C- Liczba punktów przyznanych za kryterium ceny
Cm-Cena najniższa spośród kompletnych i poprawnie nadesłanych ofert
Cb- Cena analizowanej oferty

Końcowa liczba punktów zaokrąglona zostanie do dwóch miejsc po przecinku.

b.  Standard

S = ilość punktów przyznanych za spełnienie kryterium „standard”

Punktacja przyznana zostanie w przypadku ofert:

  • posiadających 1 do 3 referencji za usługi cateringowe dla przedszkoli, żłobków lub szkół podstawowych: 10 punktów
  • posiadających 4 i więcej referencji za usługi cateringowe dla przedszkoli, żłobków lub szkół podstawowych: 20 punktów.

Punkty zostaną przyznane w przypadku dostarczenia wraz z ofertą cenową kserokopii referencji opisujących rodzaj przeprowadzonej usługi oraz kontakt do osoby mogącej potwierdzić udzielone referencje.
Maksymalna liczba punktów do zdobycia w ramach kryterium: 20
W toku analizy i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferenta wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.

XIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Wykonawca powinien zapoznać się z całością niniejszej dokumentacji i przedstawić ofertę zgodnie z jej wymaganiami,
  2. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania,
  3. Oferta powinna być sporządzona na Formularzu Oferty (załącznik nr 1) i podpisana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty,
  4. Nie ma możliwości składania ofert cząstkowych,
  5. Podpisy złożone przez oferenta powinny zawierać imię i nazwisko lub pieczęć imienną.
  6. Złożona oferta musi obejmować wszelkie koszty i elementy składowe związane z wynikiem postępowania.
  7. Oferta powinna być sporządzona czytelnie na piśmie w języku polskim
  8. Oferta powinna zawierać:
    • cenę brutto (Cena powinna być podana liczbowo i słownie -na Formularzu Oferty  dla wszystkich wskazanych w formularzu pozycji)
    • Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych ( załącznik nr 2)
    • Dokument potwierdzające posiadane uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. posiadają aktualne zezwolenia Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej stwierdzające spełnienie wymagań higieniczno-zdrowotnych do żywienia zbiorowego oraz możliwości prowadzenia cateringu.
    • Materiały dodatkowe, w postaci przykładowego jadłospisu, referencji, itp. (nieobowiązkowe)
  9. Wszelkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany powinny być skreślone i parafowane przez osobę upoważnioną do podpisywania ofert wraz z datą.
  10. Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa lub tajemnicę handlową zgodnie z ustawą z dn. 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm. ) Oferent winien zabezpieczyć w ofercie w osobnej kopercie z dopiskiem „Tylko do wiadomości Zamawiającego”
  11. Wszystkie strony dokumentów stanowiące ofertę, powinny być ze sobą trwale połączone   (np. zszyte, zbindowane, stanowić jeden plik dokumentów),
  12. Ofertę należy złożyć Zamawiającemu w jednym egzemplarzu,
  13. Wykonawca może przed upływem terminu składania zmienić lub wycofać ofertę. Ze zmiany oferty powinno w jasny sposób wynikać, które pozycje i dane zostały zmienione. Wprowadzenie zmiany powinno odbywać się zgodnie z zasadami obowiązującymi przy składaniu oferty.
  14. Wycofanie oferty następuje poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez Oferenta bądź też uprawioną przez niego na piśmie osobę. Procedura wycofania następuje zgodnie z zasadami składania oferty.

XIV. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI I ZASADY POROZUMIEWANIA SIĘ:

  1. Wszelkie informacje, zawiadomienia, wnioski przekazywane będą pisemnie.
  2. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z Wykonawcami drogą elektroniczną
    sekretariat@przedszkole.biesiekierz.pl
  3. Osobami wyznaczonymi do kontaktów są:
    Agnieszka Kolanowska 943180251
    Magdalena Marzec 943180251
    Anna Leśniewska 943180251
  4. Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zamówienia. Zamawiający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi nie później niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert- pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek wpłynął po tym terminie Zamawiającym może pozostawić wniosek bez odpowiedzi.
  5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem składania ofert zmienić treść ogłoszenia, przy czym Zamawiający zobowiązany jest do poinformowania o zaistniałej zmianie wszystkich zainteresowanych Oferentów. W wyniku wprowadzonych zmian Zamawiający może wydłużyć czas składania ofert, jeżeli zaistniałe zmiany wymagają dodatkowego czasu na wprowadzenie zmian w ofertach. O wydłużeniu czasu składania ofert Zamawiający poinformuje Oferentów, których oferty wpłynęły do Przedszkola Gminnego w Parnowie za pomocą poczty elektronicznej.

XV. MIEJSCE , TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIE OFERTY

  1. Oferty przyjmowane będą w siedzibie zamawiającego w formie pisemnej na Formularzu Oferty (załącznik nr 1) osobiście, pocztą tradycyjną lub poprzez e-mail  sekretariat@przedszkole.biesiekierz.pl.
  2. Oferta przesłana za pomocą poczty e-mail powinna być zapisana w formacie pdf i zawierać wszystkie niezbędne załączniki tj. oświadczenia, jak również dokumenty umożliwiające dokonanie pełnej oceny oferty.
  3. W przypadku złożenia oferty pocztą tradycyjną: ofertę, oświadczenia oraz pozostałe dokumenty Oferent powinien umieścić w zamkniętej kopercie, paczce, opisanej i zaadresowanej na:
    Przedszkole Gminne w Parnowie, Parnowo 26 , 76-039 Parnowo (z dopiskiem „oferta – catering”)
  4. Termin składania ofert: do 20.05.2020 r. do godziny 23:59:59
  5. Oferty złożone po terminie nie będą uwzględnione. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z realizacją zamówienia.

XVI.  SPOSÓB INFORMOWANIA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

  1. Wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli ofertę zawiadomieni zostaną o wynikach postępowania w formie elektroniczne (e-mail) na adres e-mail wskazany w ofercie.

XVII. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania.

XVIII.  POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Do zapytania ofertowego dołączono:

  1. Załącznik nr 1- Formularz Ofertowy
  2. Załącznik nr 2- Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych.

dodano: 23 marca 2020 Aktualności ogólne Ogłoszenia

Ogłoszenie – kształcenie na odległość

Ze względu na trwające w Polsce zagrożenie epidemiologiczne oraz w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID- 19 decyzją MEN do 10 kwietnia zostaje przedłużony czas ograniczenia funkcjonowania szkół i placówek oświatowych, w tym Przedszkola Gminnego w Parnowie.

Od 25 marca do 10 kwietnia 2020 r. będzie się odbywało kształcenie na odległość, co w przypadku przedszkoli oznacza, że nauczyciel ma obowiązek poinformowania rodziców o dostępnych materiałach, a także możliwych sposobach i formach ich realizacji przez dziecko w domu.

Kochani Rodzice dzieci korzystających z edukacji przedszkolnej na trenie Przedszkola Gminnego w Parnowie. Przez cały okres trwania czasowego ograniczenia działalności Naszego przedszkola umieszczamy na profilu społecznościowym Facebook oraz stronie internetowej Przedszkola Gminnego w Parnowie różne propozycje zabaw, zajęć , które można przeprowadzić z dziećmi w domu. Głównie są to zadania, które jako placówka musimy zrealizować ze względu na uczestniczenie w różnorodnych projektach edukacyjnych.

Dodatkowo od 25 marca br. nauczyciele będą przygotowywać dla Państwa różne materiały, które mogą pomóc Państwu w samodzielnej edukacji Waszych dzieci w domu. Materiały te, będą znajdowały na specjalnie założonych dla danej grupy elektronicznych skrzynkach pocztowych. Aby uzyskać hasło, prosimy o wysłanie wiadomości „Jestem zainteresowany/zainteresowana” na podany  poniżej grupowy adres e-mail. Nauczyciele odeślą Państwu wiadomość z hasłem do elektronicznej skrzynki pocztowej. Zapraszamy do wspólnej pracy i dziękujemy za wyrozumiałość.

Zachęcamy do skorzystania przygotowanych przez nauczycieli od 25 marca materiałów, które są opracowane zgodnie z obowiązującą Podstawą Programową oraz przyjętymi do realizacji planami miesięcznymi dla poszczególnych oddziałów. Jeśli,  tylko ktoś z Państwa będzie chciał podzielić się z nauczycielem efektami swojej działalności, zapraszamy do wysyłania elektronicznie materiałów pokazujących Waszą wspólną pracę z dziećmi w formie zdjęć, filmików, skanów.

Do zobaczenia, życzę miłych chwil spędzonych z dziećmi oraz dużo zdrowia w tym trudnym dla nas wszystkich okresie.

Pozdrawiam
Dyrektor Przedszkola Gminnego w Parnowie
Agnieszka Kolanowska

dodano: 23 marca 2020 Aktualności ogólne Ogłoszenia

Ogłoszenie

Drodzy Rodzice, mimo zamknięcia placówki zachęcamy do włączenia się wspólnie z dzieci do realizacji zadań w ramach projektów, które prowadzone są w naszym przedszkolu.

Zadaniem na marzec w ramach projektu „Las, dwa, trzy – matematyczne wśród przyrody” jest zapoznanie dzieci z wybraną, dawną zabawą/grą podwórkową np. „Dwa ognie”, szczur, kapsle, klasy, państwa – miasta, guma, podchody, w chowanego, gra w linkę itp.

Natomiast Międzynarody projekt edukacyjny „Piękna Nasza Polska cała” w miesiącu marzec przewidział zadanie pt.: „Kulinarne podróże – te małe i duże” – smaki świata – poznawanie, degustacja warzyw, owoców, potraw z różnych stron świata

Czekamy na Państwa zdjęcia w komentarzach, które potwierdzą realizację zadania i życzymy udanej zabawy!

dodano: 18 marca 2020 Aktualności ogólne Ogłoszenia

Konkursy

Drodzy Rodzice, wiemy, że Wy i Wasze dzieci jesteście niezwykle kreatywni, dlatego zachęcamy do wspólnego z dziećmi udziału w konkursach.

Poniżej załączamy kilka linków do konkursów ogłoszonych przez różne instytucje w całej Polsce.

Każdy konkurs jest inny i każdy ciekawszy od drugiego. Dla każdego znajdzie się coś dobrego ? Mhm J a może macie chęć podzielić się z nami informacją o konkursie, którego nie dodaliśmy w tym poście? Wystarczy dodać linka w komentarzu.

1. KONKURS PLASTYCZNY „Bajkowy świat”

https://www.konkurs-mid.pl

2. KONKURS „Rodzinne zdjęcie nie musi być nudne!”

https://mamotoja.pl/rodzinne-zdjecie-konkurs-wygraj-smartfon-huawei,hobby-artykul,28426,r1p1.html?fbclid=IwAR0utJavSf83MZEam0JcUSaK1DBXy89qufcgAHxOy-F67fs3URr4kxQOiwI

3. X OGÓLNOPOLSKI KONKURS PLASTYCZNY”PODWÓRKO – Ekologiczne podwórko”

http://www.mdkslupsk.pl/index.php/aktualnosci/2-aktualnosci/1054-podworko-ekologiczne-podworko-regulamin

4. II OGÓLNOPOLSKI KONKURS PLASTYCZNY DLA DZIECI „Na początku była miłość – moja rodzina”

https://pro-life.pl/ii-ogolnopolski-konkurs-plastyczny-dla-dzieci-na-poczatku-byla-milosc-moja-rodzina/

5. TAJEMNICE LASU – Polsko-Czeski konkurs plastyczny

http://www.mdkkoszutka.pl/aktualnosci/index/Tajemnice-lasu/idn:1267.html

6. KONKURS PLASTYCZNY pt. Jan Paweł II w oczach dziecka i osoby dorosłej.

https://www.infokonkursy.pl/konkurs/jan-pawel-ii-w-oczach-dziecka-i-osoby-doroslej/?fbclid=IwAR1eI21AfrKFKLgx4LUPsb0cYeqMoOgOJGDu-G_7bO8ylPcUvRhpMPDIKB4

7. KONKURS PLASTYCZNY ZE ZDJĘCIEM- Rysuj z Myszką w Paski

https://www.miniminiplus.pl/kolorowanki/pokaz/konkurs-rysuj-z-myszka-w-paski-2020-02?fbclid=IwAR0aJBzZCs_xFdRitHQjOXayE-CPj8_YIEwJll0k27rJueQTcFpgpTs263g

8. POWIATOWY KONKURS PLASTYCZNY „Ilustrujemy Baśnie braci Grimm” – tylko dla 6latków

https://www.biblioteka.koszalin.pl/oferta/konkursy/konkurs-plastyczny-ilustrujemy-basnie-braci-grimm

9. KONKURS PLASTYCZNY „Jak wyglądałaby energia, gdyby była superbohaterem?”

https://www.e-konkursy.info/konkurs/konkurs-plastyczny-jak-wygladalaby-energia-gdyby-byla-superbohaterem.html?fbclid=IwAR1RCCL3mEhISNrCrMJeqtg8KbBqV5521Q56hoLMmrj2Gwryb2RWM2R9RqU

Zapraszamy i zachęcamy do działania ?

dodano: 18 marca 2020 Aktualności ogólne Ogłoszenia

Konkurs recytatorski

Zapraszamy do udziału w Gminnym Przeglądzie Recytatorskim dla przedszkolaków „Izabelki” organizowanym przez Bibliotekę Publiczną Gminy Biesiekierz. Celem przeglądu jest propagowanie wśród dzieci piękna języka polskiego i zainteresowanie czytaniem. Uczestnicy konkursu recytują jeden wybrany utwór Izabelli Klebańskiej. Wykonawcy mogą przygotować kostiumy i rekwizyty. Czas prezentacji każdego uczestnika nie powinien przekroczyć 2 minut.

Zachęcamy wszystkich do udziału w konkursie, wszyscy którzy wezmą udział w konkursie i wyrecytują wiersz nagrodzimy za występ. 5 dzieci, które wyrecytują wiersze zdaniem komisji najlepiej zostaną wybrani do reprezentowania przedszkola w  etapie gminnym. Wiersze zostaną zaprezentowane przez dzieci w przedszkolu po wznowieniu zajęć i powrocie do przedszkola.Przykładowe wiersze autorki będą wkrótce dostępne na stronie internetowej przedszkola.

Zachęcamy wszystkie dzieci z przedszkola do udziału w konkursie i trenowaniu swojej pamięci w domu z rodzicami.

dodano: 11 marca 2020 Aktualności ogólne Ogłoszenia

Ogłoszenie !!!

W związku z wydaną decyzją Ministra Edukacji Narodowej Przedszkole Gminne w Parnowie zawiesza zajęcia dydaktyczno-wychowacze w dniach 12-13.03.2020. Od 16 do 25.03.2020 przedszkole zostaje zamknięte.

Prosimy o śledzenie na bieżąco komunikatów Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Ministra Zdrowia, MEN, strony internetowej przedszkola oraz naszego konta na portalu społecznościowy o sytuacji epidemiologicznej w kraju.

dodano: 11 marca 2020 Aktualności ogólne Ogłoszenia

Uwaga Rodzice!!!

Uwaga Rodzice, ze względu na zagrożenie rozprzestrzeniania się koronawirusa, zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz Głównego Inspektora Sanitarnego po wejściu do budynku przedszkola należy obowiązkowo dezynfekować ręce.

Płyn dezynfekujący znajduje się w widocznym miejscu w budynku głównym oraz budynku „czerwonym”. Dodatkowo proszę o nie przyprowadzanie do Przedszkola dzieci, u których występuje jakakolwiek infekcja i inne objawy chorobowe. W przeciwnym razie w przypadku podejrzenia jakiejkolwiek infekcji rodzice dzieci będą zobowiązani do ich niezwłocznego odbioru z Przedszkola.

Ze względu na własne zdrowie oraz dzieci i innych osób korzystających z usług edukacyjnych naszego Przedszkola proszę o odpowiedzialne potraktowanie sprawy.

Agnieszka Kolanowska
dyrektor Przedszkola Gminnego w Parnowie

dodano: 11 marca 2020 Aktualności ogólne Ogłoszenia

Informacja

KOCHANI RODZICE PRZYSZŁYCH PRZEDSZKOLAKÓW ZE WZGLĘDÓW PROFILAKTYCZNYCH ZWIĄZANYCH Z CHOROBAMI ZAKAŹNYMI DZIEŃ OTWARTY, KTÓRY MIAŁ SIĘ ODBYĆ DNIA 12.03.2020 ROKU ZOSTAJE ODWOŁANY.

Więcej informacji o rekrutacji pod numerem telefonu 943180251

dodano: 31 stycznia 2020 Aktualności ogólne Ogłoszenia

Rekrutacja 2020

Rekrutacja 2020

Informacje podstawowe

Przedszkole gminne w Parnowie
Parnowo 26 76-039 Biesiekierz
Powiat Koszaliński
Województwo Zachodniopomorskie

tel. 94 318 02 51
email: sekretariat@przedszkole.biesiekierz.pl
BIP: bip.przedszkole-biesiekierz.pl
NIP: 499-02-13-090
Regon: 330959388

Fundusze Europejskie Program Regionalny